Sunday 26 June 2011

cirit birit yg terlampau

assalamualaikum.......kemarin x sempat nak update blog........sebb i terkena cirit birit....x taw la ape yg i mkn sampai sakit perut mcm ni..dari ptg kemarin sampai sekarang pewot aku meragam lagi......x bole nak tido dlm bilik n aku terpaksa buat bilik kecil sbg bilik kedua aku..huhuhu..mana x nya...x sampai 10 minit kuar jamban ..kna masuk lagi my be dekat 2o kali jugak la..kuar masuk...huhuhu..pastu aku gagah kan diri g klinik...doc bg ubat...pas mkn ubt  masih x lega juga....aku ingat nak mc hari ni tp bos aku tipon bising2..pastu aku terpaksa lah pergi juga dgn muka kasihan..hahaha....ni pun masih rasa x selesa nak makan pun rasa takut......perut dah lapar yg teramat sangat........perut oh perut nape la ko nk sakit....huhu..cian kat aku kan..oppss  sakit perut lagi.......

No comments:

Post a Comment