Wednesday 22 June 2011

drama indonesia tasbih cinta

assalamualaikum baru selesai tgk drama ni...best la pula bila layan time time tension macam ni....sebenar nya aku x brape suka sangat tgk drama drama mcm ni...sebb bagi aku buang masa tgk drama yg panjang berjela jela dan x tahu apa kesudahan nya... tp bila dah sekali ikut  aku mula nk tgk drama ni sampai habis; ni semua gara gara aku payah nk tido .....tp aku hairan la knapa drama sekarang bnyak wat cerita yg sama cuma di ubah sikit sikit ja....ermmm cntoh  ya bawang merah n putih,...cerita konflik keluarga demi harta..cerita ni pun lebih kurang gak la....tp aku dah baca sinopsis drama ni dah td..pasni aku x yah la nak berjaga sampai pagi..baca sinopsis pun aku dah pening pale..knapa la drama ni asik putar putar kat situ..saje jer nak  bnyak kan episod......ermmmm....layan jer lah

No comments:

Post a Comment