Tuesday 16 August 2011

puasa dan raya

assalamualaikum selamat malam dan selamat menyambut ramadhan..pejam celik pejam celik  dah x lama lagi kita nak menyambut aidilfitri,sekarang ni pusat beli belah dan gedung gedung dah penuh dgn jualan sale lau kat kl ni pusat beli belah macm gula...berjimat jimat lah berbelanja sambutan ala kadar pun x pew  ...bagi aku hari raya dengan x raya sama saje x ada beza nya..sebb aku kehilangan org tersayang pun pada bulan puasa..beberapa hari lagi menyambut ramadan..so aku x berapa ksah sangat....hidup ni terasa kosong sangat....sunyi sepi..mujur lah aku masih lagi punyai ibu dan adik beradik..kalau ikutkan hati aku malas nak balik kampung..kat man mana pun aku berada sama saja..tapi aku teringat mak aku yg sering suruh aku balik...jadi aku balik sebb x mahu mak aku sedih....

No comments:

Post a Comment