Friday 22 November 2013

NOVEL OH NOVEL

Assalamualaikum selamat petang ...........

Harini saya nak tulis cerita tentang NOVEL.  ok semua orang suka baca novel kan,,x kiralah novel cinta atau seram.., saya juga x terkecuali minat membaca novel boleh dikatakan sebulan sekali akan beli novel......sedar x sedar dah 5 tahun saya  peminat setia novel...
novel-novel yang saya beli separuh saya hantar kampung, separuh bawa simpan ofis, separuh bagi kawan simpan dan separuh saya jual separuh harga......
saya suka novel yang ada unsur seram seperti karya zaifuzaman sidek, ramli awang murshid,
kalau novel yang ada humor saya suka beli karya wan azlan..dan klu yang ada kisah kisah cinta saya x pilih siapa penulis nya janji sedap dibaca ..layan jer kan.....

         ni sebahagian daripada novel yang saya beli..tajuk x ingat sebb bnyak sangat....





No comments:

Post a Comment