Saturday 9 July 2011

merajuk............

  • assalamualaikum......hai kawan2 apakahabar chat ke semua nya...dah makan belum .....lau ada yg blum mkn makan la cepat nanti perut masuk angin pula....story i hari  i ni..ialah tentang  cuti....jumaat  mmg i dah cuti ..so hari tu i ada class kul 6 baru habis,balik jer dr class aku trus g melalak sorang2.....nk lepas tension katakan,,,,melalak punya melalak,,tutt  tutt  hp aku berbunyi tgk2 my lalink col...


aku : hello
lalink: hello ada kt mana
aku: kt karoke
lalink: karoke???? ngan sape
aku: sowang...
lalink: boleh jd g melalak sorang2..balik lah dah mln nanti kita karoke sama2
ku..ok

  1.  emmm..aku pn balik sebb x mau gaduh2..biasalah   dia ni payah ckit..huhu.......balik umah ngan x mandi terus terlelap..esok pagi (sabtu) sepatut nya kna kerja tp tetiba aje rasa malas....hahaha sebenarnya kan aku tau lalink aku cuti tu yg aku jd malas nk kerja niat dlm pale nk ajak dia jalan2 maklumlah bkn selalu dapat cuti mcm ni kan..aku col la lalink aku ajk jalan2...terus dia kata nak jalan mana  harini kl semua tutup..ada perhimpunan bersih......aku jwb la  alaaaa kita g la genting ker. bukit tinggi ker...pastu dia kata x jemu jemu ker sokmo g sana ...abg ada kerja la nk buat ..nak basuh baju nk basuh keta bla bla bla.................ermmm   kecik ati aku dia ckap mcm tu..terus aku letak n off hp tan da merajuk..aku terkebil2 macm cicak telan kapur barus,,x tau nk buat apa..kalu tau dia x mau kuar aku g keje pun x pew ..hahaha..pastu aku teringat nk buat latihan akaun ..terus siap2 n pergi kelass...blajar 3 jam jer pastu aku balik..merayau sorang2 kat tesco bkt  beruntung.....emmm terasa mcm org bodoh jew jaln2 sorang2.....melilau  punya melilau aku masuk kedai jual baju kurung..berkenan aku sambar sepasang.......puas melilau aku kuar sebb nk pergi melilau kt tmpat lain lak....tetiba lalink aku tipun.....


lalink: ada kat mana tu
aku: kat tesco lah baru balik dr kelas
lalink..tunggu kat ctu jap lagi abg amik kita g jalan2
aku..ermm ok  ...
jalan2 ? mesti nk pujuk aku lah tu hehe....
lalink aku dtg amik setelah 2o minit aku tercangak kat ctu...dia ajk aku pergi selayang....sebb nk mkn kfc..hahahah jauh nya sampai selayang sebb nk mkn kfc saja...biasalah nama pun nk jalan2 ..biar jauh ckit x per...hhhaha......perut dah b ekeroncong lapar dr yd x makan....nk pergi selayang dekat sejam baru sampi ..jalan jemm   ni sebb perhimpunan bersih punya pasal...aku dah naik boring sampi hampir nk ajak dia balik rawang ajer.....ermmmm  ..alhamdulillah  sampai juga akhir nya kat selayang.....samapi jer terus ak makn ..x sabar2 dah nk makan kfc..laparrr.............. adoiyai ramai la pulak kat cni....perut aku dah bunyi lagu ntah ape2 dah ni....15 minit berlalu ..tiba giliran kami ......waiter; yes nk makn atu bungkus......aku: nk makan .... waiter: ya nk makn ape....aku:  nk colonel ciken rise  dgn famouse bowl yer....waiter: maaf kak colonel ciken ngan famouse bowl dah habis.. aku: habis apa yg ada?...ee darah dh mendidih ni.....eeee bengang makanan x der..terus aku ajak lalink aku g kat mcd lak  nasib kat sebelah tu aje...alhamdulillah kenyang mkn burger.....lalink aku tanya pas mkn nk bli barang ker..aku aj dia pusing2 dulu..dah penat pusing kat mall aku ajk lalink aku balik.......dah hampir sampai kat umah dia ajk aku g karoke.....aku ikut ajew.........melalk lagi..........hahahahaha  dia sorang je nyanyi..aku x pun.......dah puas melalk ..dia antar aku balik.....kul 11 baru sampai umah....samapi umah terus tido,,mandi pun x....hehe........

No comments:

Post a Comment