Monday 19 December 2011

mood yang x berapa nak elok

hai  blogger.........sejak 2 3 hari ni aku asyik nak marah je....bukan apa  bengang kat si dia yg suka buat hal.....baru baru ni aku dapat menghidu kecurangan nya apabila terkantoi ngan fb baru.....rupa nya dah lama dia buka fb baru..yg menyakitkan hati dia blok aku supaya aku x dapat cari dia....allah maha adil kan...sorok macam mana pon kantoi juga...aku chech fb baru dia kat hp aku.....(sebelum ni dia guna hp aku  dan email serta pasword dia x padam) bila aku buka  rasa macam nak tercabut jantung tgk dlm inbox penuh dengan msej msej dengan ex gf dia...ex gf dia dah kawin pon....tapi dia boleh cerita kat ex gf dia ..yg dia masih solo x ada org nak...macam sial kan......ada lagi bukan setakat ex gf...tapi dia main cinta ngan budak n9...inbox siap panggil sayang lagi....bila aku tanya dia x mengaku....pastu marah marah aku kata aku cemburu..pmpn mana x cemburu ooi kalau laki buat macam ni...kalau aku buat pekara yg sama macam mana tentu dia pon angin jugak kan...dengan poyo je dia cakap tu semua kawan kawan.. x ada apa apa pon..kalau betul x da apa apa x kan bleh panggil sayang.. x kan bleh canang kata masih solo...ni lah lelki x cukup dari 1....apa yg dia nk lagi aku pon x tahu.....aku betul betul kecik hati ..dekatseminggu ugak aku merajuk......pasyu dia pujuk..aku ingat dia dah berubah..tapi masih juga dok berhubung ngan ex gf dan pmpn n9 tu.......entahlah...  aku rasa ni kali terahir lah  untuk bersama dengan dia......aku minta dia lepaskan aku x kiralah apa pon yg terjadi... x sanggup dah lagi dok kan atipu dan di permainkan oleh dia..lelaki yg x sedar diri.........aku x kisah kalu dia bayak duit....kawin sampai 4 pon x pa......ni duit nak makan pon kadang kadang minta kat aku......dulu...utang bank dia yg berjela jela aku yg tlg bayarkan....sekarang ni bila hutang dah settle dan dia dah senang sikit dia buat aku macam ni...mmg celaka betol lah....

No comments:

Post a Comment