Tuesday 6 December 2011

tutty fruity

assalamualaikum......mata x bole nak lelap.....so saya up date je lah blog ni..hehe......malam ni saya nk cerita tentang yogurt tutty fruity ni..alkisah masa balik kampung dekat penang...malam tu saya hang out ngan kakak jalan jalan dekat auto city....cuci mata dekat shopping in the garden...so dah penat jalan aku nampak la tutty fruity ni ..ramai juga org ...jadi aku ajak la kaka aku masuk dalam kedai ni untuk makan yogurt.....ni kira kali pertama aku makan yogurt macam ni..aku x tahu harga nya..amik cup layan diri so letak ajelah topping.....kaut punya kaut..masa gi timbang 1 cup aku ni rm 24..yang kakak aku rm 23..terkejut beruk lah aku dengan harga yogurt nih..nasib lah bawa duit lebih...huhuhu..... patut lah masa aku ngah que aku tgk ada 2 3 org budak patah balik..rupa nya mahal....huhuhu...x jadi aku nak makan yogurt ni kat situ so aku bawa balik makan kat umah dengan adik beradik yg lain.....omputeh kata share is caring.....membebel mak aku bila aku cakap yogurt ni mahal..mahal mahal pon makan juga kan..alaaaaaaaa  buan sokmo pon kan....hehee.....insyaallah kalau ada duit lebih aku bawa mak pula makan yogurt ni....mak aku ni hantu yogurt dengan ice cream....serba salah kalau makn yogurt mahal x bawa mak sekali.......pesanan untuk kawan kawan yg x pernah makan yogurt kat tutty fruity ni..bawa lah duit lebih ye.....

No comments:

Post a Comment